FAQ's

 

Hoe lang kan ik in een BBF appartement verblijven?
Wat kan ik verwachten in mijn appartement?
Zijn er services voorzien?

Ben ik verzekerd als ik een appartement huur bij BBF?
Zijn huisdieren toegelaten?
Mag ik roken in mijn appartement?
Zijn 3-kamer appartementen beschikbaar?
Is er parkeerruimte voorzien?
Kan een extra bed toegevoegd worden?
Zijn kinderbedden beschikbaar?
Is er gemakkelijk toegang voor mensen met een lichamelijke beperking?
Mag ik in mijn BBF appartement een feestje houden?
Zijn handdoeken en linnen voorzien?
Hoe reserveer ik een appartement?
Hoe betaal ik de huur?
Is er WIFI verbinding in mijn appartement ?
Kan ik iemand raadplegen voor tehnische problemen ?
Wat is inbegrepen in de huur?
Hoe vroeg moet ik mijn appartement reserveren?
Is ter een minimum verblijfsperiode?
Kan ik mijn huurperiode verlengen?
Hoe gebeurt de check-in?
Hoe gebeurt de check-out?
Is het mogelijk om voorafgaand een appartement te bezoeken?
Kan ik van appartement veranderen?
Waar kan ik informatie verkrijgen over de omgeving van mijn appartement ?

 

 

Hoe lang kan ik in een BBF appartement verblijven?
Zoalng u wenst, tenzij u de opzeg van uw huurperiode reeds heeft geconfirmeerd. Uw huurcontract wordt maandelijks automatisch verlengd.

 

Wat kan ik verwachten in mijn appartement?

Comfortabele meubels en vloertapijten. Parket of kamerbreed tapijt.

Een telefoon en televisieset. Een ingebouwde keuken met magnetron, electrisch fornuis en toebehoren. Een stijlvolle badkamer met douche en in sommige gevallen een bad. Alle handdoeken zijn voorzien. Een videfoon en een electrisch thermostaat geregelde verwarming. Minimum één slaapkamer met dubbel bed en kleerkast. Sommige appartementen zijn voorzien van een balkon en een wasmachine en droogkast. Een gemeenschappelijke wasruimte bevindt zich in het gebouw.

 

Zijn er services voorzien?

Ja, een tweewekelijkse schoonmaak van uw appartement met vervanging van het bad en bed-linnen is voorzien. Een klusjesman behandelt de technische problemen.

 

Ben ik verzekerd als ik een appartement huur bij BBF?
Verhuurders
hebben hun gebouw voor brand en aanverwante gevaren, elektriciteit en waterschade namens de huurder verzekerd, waardoor de aansprakelijkheid van de huurder tegenover de verhuurder en tegenover derden is gedekt.
Persoonlijke bezittingen van de huurder, zullen echter nooit worden gedekt door verzekering van de verhuurder.
Om schade aan zijn / haar eigen woning te verzekeren, raden wij de huurder aan om hiervoor een aparte verzekering te nemen. Schade veroorzaakt door de huurder in de flat of in gemeenschappelijke delen wordt niet gedekt door verzekering.

 

Zijn huisdieren toegelaten?

Nee sorry, huisdieren zijn niet toegelaten wegens hygiënische en veiligheidsredenen.


Mag ik roken in mijn appartement?

Sorry, roken is verboden in uw appartement en in de gemeenschappelijke delen van het gebouw.

 

Zijn 3-kamer appartementen beschikbaar?

Ja, u kan deze opzoeken via onze reservatiemodule op onze homepage.

 

Is er parkeerruimte voorzien?

De meeste residenties zijn voorzien van een ondergrondse parkeerruimte.

 

Kan een extra bed toegevoegd worden?

Ja, u kan het reservatiekantoor contacteren en vragen voor informatie betreffende een extra (kinder)bed.

 

Zijn kinderbedden beschikbaar?
Ja, u kan het reservatiekantoor contacteren voor verdere informatie.

 

Is er gemakkelijk toegang voor mensen met een lichamelijke beperking?

De meeste residenties hebben gemakelijke toegang voor mensen met een lichamelijke beperking. Gelieve voor verdere informatie het reservatiekantoor te contacteren.

 

Mag ik in mijn BBF appartement een feestje houden?

U bent vrij om mensen uit te nodigen in uw appartement. Houd u er rekening mee geen lawaai te maken tussen 22u en 8u en eerst aandachtig de huisregels te lezen.

 

Zijn handdoeken en linnen voorzien?

Ja, deze zijn voorzien en worden vervangen tijdens de schoonmaakbeurten.


Hoe reserveer ik een appartement?

Om het geschikte appartement dat het beste voldoet aan uw wensen te vinden vragen wij u eerst uw aanvraag naar ons op te sturen.
U kunt dit doen per telefoon, e-mail of door de bookingsmodule aan de linkerkant van de website.
Zodra u klaar bent met de 3 stappen kan uw aanvraag doorsturen naar BBF.

Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen zal het betreffende agentschap u een offerte per e-mail sturen. Als dit aanbod voldoet aan uw wensen vragen wij u om ons per e-mail of telefonisch te confirmeren zodat het agentschap het appartement voor u kan reserveren. De boeking vervalt na 48 uur, tenzij BBF een geldige bevestiging ontving zoals een ondertekend contract of de reserveringskosten van €200.
Zodra uw bevestiging ontvangen zal het agentschap uw persoonlijke en bedrijfsgegevens vragen om de huurovereenkomst op te stellen. Dit document moet worden ondertekend door een afgevaardigde van het hurend bedrijf of door de bewoner zelf. BBF vraagt u om 2 getekende exemplaren te overhandigen.


Hoe betaal ik de huur?

Zowel borg en rentnote kan worden betaald met een creditcard (online) of via overschrijving. Een contante betaling is mogelijk in het agentschap. Internet en telefonie-verbinding kan online (via de website) worden betaald door middel van creditcard.

 

Is er WIFI verbinding in mijn appartement ?

In elk appartement is gratis internet voorzien door middel van een lan kabel en in sommige gevallen door middel van WIFI.

 

Kan ik iemand raadplegen voor tehnische problemen ?

Ja, een klusjesman is steeds ter uwer beschikking voor technische problemen. Voor een vlotte afhandeling kan u het technische assitentie formulier naar ons verzenden.

 

Wat is inbegrepen in de huur?

Water, electriciteit, gratis internet, schoonmaakdiensten, bad en bed-linnen, technische assistentie, kabel TV, verwarming, verzekering, centrale huisvuilafhaling en administratieve taken zijn inbegrepen in de huurprijs.

 

Hoe vroeg moet ik mijn appartement reserveren?

Wij adviseren u uw appartement 2 weken op het voorhand te reserveren.

Daarentegen is het in sommige gevallen al mogelijk om uw appartement 1 dag voordien te resereveren.

 

Is ter een minimum verblijfsperiode?

De minimum huurperiode is 1 maand maar in sommige gevallen kan er voor een kortere periode gehuurd worden. Gelieve uw reservatiekantoor te contacteren voor meer informatie.

 

Kan ik mijn huurperiode verlengen?

Uw huur wordt automatisch maandelijks verlengd. Om uw huurperiode te beëindigen moet u minimum 15 dagen vooraf opzeggen.

 

Hoe gebeurt de check-in?

U kan de sleutels tijdens de kantooruren afhalen bij het reservatiekantoor en buiten de kantooruren in één van de safes in de inkomhal van de gebouwen. Het kantoor zal u voordien een code bezorgen waarmee u de safe kan openen. Hier krijgt u ook de check-in instructies.

 

Hoe gebeurt de check-out?

Heel eenvoudig, u kan de sleutels achterlaten bij uw reservatiekantoor of in een BBF brievenbus in de inkomhal.

 

Is het mogelijk om voorafgaand een appartement te bezoeken?

Ja, ons verkoopsteam zal u met alle genoegen onze appartementen laten bezoeken om u een beter inzicht te geven.

 

Kan ik van appartement veranderen?
Ja, dit is afhankelijk van het huurcontract en de beschikbare appartementen.


 

Waar kan ik informatie verkrijgen over de omgeving van mijn appartement ?
Follow Up is een gids met basisinformatie over de omgeving waar uw appartement is gelegen. Hier vind u ook stadsinformatie. U kan een exemplaar verkrijgen via uw reservatiekantoor of in uw appartement.

BBF is lid van